Tuesday, March 30, 2010

DIARI BULAN MARCH

29 Mac- Pelajar Smapr menerusi Kadet Polis telah memasuki pertandingan kor kadet polis peringkat daerah sempena Hari Ulangtahun  kor kadet polis.

29 Mac- Mesyuarat Ihtifal Ilmi kali terakhir di SMAPR bersama yang berbahagia Pegawai Pendidikan Agama Daerah Batu Pahat Alfadhil Ustaz Musa merangkap pengerusi mesyuarat tersebut.

13-14 Mac- Smapr telah mengikuti pertandingan ihtifal sukan di SMA Lughatul Quran Kesang tasik. Banyak acara yang telah dipertandingkan.Alhamdulillah pada peserta dari Smapr telah mendapat emas beberapa acara antaranya beberapa acara ping pong,catur, congkak dan beberapa acara lain.Smapr telah memiliki piala kekal ping pong kerana telah berjaya keseluruhan ping pong selama 3 tahun berturut-turut.Keseluruhan Smapr telah mendapat tempat kedua.

11 Mac - Smapr,Spm telah diumumkan pada hari ini,Alhamdulillah para pelajar dari Smapr telah mendapat kelulusan yang memberangsangkan.Dengan berbekalkan semangat yang diperolehi dari motivasi yang telah diikuti seorang pelajar telah mendapat 11A,4 orang mendapat 10A,3 orang 9A, dan 57 orang pelajar untuk keputusan selanjutnya.

No comments: