Tuesday, January 10, 2012

PENDAFTARAN PELAJAR BARU TINGKATAN 1 / 2012 SIRI 01

09/01/2012; Pendaftaran pelajar baru Tingkatan 1 bagi sesi 2012 telah bermula seawal jam 8.30 pagi dan berhenti sebentar pada jam 11.00 pagi. Agenda diteruskan dengan majlis rasmi taklimat pendidikan yang disampaikan oleh Tuan Haji Nasir Bin Wahid, Penolong Pengarah Unit Pengurusan Pembangunan Kerjaya. Beliau mewakili Tuan Haji Suliman Bin Dumang, Ketua Penolong Pengarah yang tidak dapat hadir ke majlis.
Beliau turut menyampaikan beberapa amanat dan pesanan berharga untuk seluruh ibubapa yang hadir terutama berkaitan kepentingan menghormati dan menjaga hati guru. Guru menjadi sebab keberkatan dan kecemerlangan anak mereka. Maka ibubapa berkewajipan membina hubungan yang baik dan erat serta berkomunikasi dengan betul terhadap guru anak-anak mereka supaya hal ehwal perkembangan anak mereka dapat diikuti dengan tepat dan bersifat membina.
Ucapan daripada wakil KPP tamat kira-kira jam 12.00 tengahari dan disambung pula dengan sesi taklimat khas bersama GPK 1 & GPK HEM. Pendaftaran pelajar baru diteruskan selapas itu sehingga jam 5.00 petang di pejabat sekolah. Seramai 94 orang pelajar tingkatan 1 yang hadir mendaftar dengan pecahan 34 orang lelaki dan 60 orang perempuan.
























 





No comments: