Sunday, November 02, 2008

HARI RAYA PERDANA SMAPR 2008







29 Oktober 2008 – SMAPR; Bagi memeriahkan lagi suasana bulan Syawal 1429, Majlis Kokurikulum SMAPR telah mengadakan Majlis Hari Raya Perdana di Dewan Darul Hana. dan penyampaian sijil kokurikulum.
Majlis yang bermula jam 9.00 pagi dimulai dengan bacaan doa oleh Ustaz Hanafi diikuti dengan ucapan oleh Penolong Kanan 1, Ustaz Muhammad Othman.
Dalam majlis ini, Majlis Kokurikulum turut menyampaikan sijil-sijil penghargaannya kepada para guru dan pelajar. Warga SMAPR juga turut dihiburkan dengan alunan lagu-lagu nasyid oleh pelajar putera. Majlis turut diserikan dengan Marhaban daripada pelajar putera, dan diteruskan dengan upacara bermaaf-maafan sesama warga SMAPR.
Majlis turut diselitkan dengan sesi fotografi guru-guru sebagai tanda kenangan abadi yang telah diambil oleh Majalah Syu’latul Kifah.
Majlis diakhiri dengan jamuan ringan. Antara juadah yang disediakan ialah ikan keli masak pecal, kambing panggang, pulut kacang, ketupat dan hidangan raya yang lain. Majlis berakhir pada jam 11 pagi. Pada kesempatan ini, warga SMAPR ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua umat Islam di dunia.

No comments: